Cum sa livrezi fericire
     
      
estiri.ro
      
Luni, 16 Mai 2011
      
16249
      
     
    
    
    
            Rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii trebuie folosite in administrarea afacerilor. 
Relatia cu clientul trebuie sa devina responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament. 
Angajatii trebuie ajutati sa se dezvolte si pe plan personal.
Lumea trebuie schimbata.
Si, da, trebuie sa incercam sa facem cat mai multi bani.
Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari.
In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele. Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine. 
Comandati Cum sa livrezi fericire cu un discount de 5%, la pretul de 46,55 lei aici. 
Beneficiati de 20% discount comandand impreuna Cum sa livrezi fericire de Tony Hsieh si Noile reguli de marketing si PR de David Meerman Scott, la pretul de 83,20 lei aici.
 
    
    
    
    
    
    
    
     
      
       
       
        
		
        
         
 Euronews
         
 Luni, 3 Martie 2025
         
 16249
         
        
       
      
     
      
       
       
        
		
        
         
 Euronews
         
 Luni, 3 Martie 2025
         
 16249
         
        
       
      
     
    
     
      
       
       
        
		
        
         
 TVR
         
 Luni, 3 Februarie 2025
         
 16249
         
        
       
      
     
      
       
       
        
		
        
         
 Antena3
         
 Luni, 3 Februarie 2025
         
 16249